Je website laten bouwen is een serieuze investering, maar heb je ooit achteraf gedacht: “Heb ik hier echt 5000 euro voor betaald?” Het teleurstellende gevoel dat je website niet aan je verwachtingen voldoet, is herkenbaar voor veel ondernemers. In deze blog ga ik je vertellen waarom het cruciaal is om aan de voorkant goed na te denken wanneer je investeert in een website zodat jij eruit haalt wat erin zit!
Een effectieve website is de sleutel tot online succes. Het is meer dan alleen een online visitekaartje; het moet je helpen om het juiste personeel aan te trekken, nieuwe klanten te werven en je doelgroep effectief te bereiken. Bij Adviesbureau voor Bedrijfsidentiteit begrijpen we dit als geen ander. We begrijpen dat een website niet alleen over design en technologie gaat, maar ook over communicatie en identiteit. Welk gevoel moet je website oproepen? Welke tone of voice past bij jouw doelgroep? Dit zijn vragen die vaak over het hoofd worden gezien, Wij nemen ze serieus en integreren ze in elk project dat we aangaan.
Een website is een mooi instrument dat je bedrijf kan laten groeien, maar alleen als het goed is afgestemd op je identiteit en doelen. Het moet dienen als een middel om het juiste personeel aan te trekken, nieuwe klanten te werven en je doelgroep te bereiken. Dit begint met de juiste strategie aan de voorkant. Bij Adviesbureau voor Bedrijfsidentiteit begrijpen we dit principe tot in de kern. We stellen de juiste vragen: waarom doe je wat je doet, waarom heb je een website nodig en wie moet het dienen? Ook de minder voor de hand liggende vragen die tijdens ons identiteits consult naar boven komen spelen een cruciale rol van het onthullen van jouw bedrijfsidentiteit!
Onze aanpak aan de voorkant zorgt ervoor dat je website niet alleen mooi is, maar ook echt vertaalt wie jij bent en effectief ondersteunt in het bereiken van je zakelijke doelen.
Een effectieve website is meer dan alleen een mooi ontwerp. Het gaat om communicatie en identiteit. Je website moet het juiste gevoel oproepen bij je doelgroep en de juiste tone of voice gebruiken om je boodschap over te brengen. Helaas worden deze zaken vaak over het hoofd gezien wanneer je een iemand de opdracht geeft om een website te maken. Dit schrijf ik niet om mensen af te vallen, we hebben allemaal iets waar we bijzonder goed in zijn. Bij Adviesbureau voor Bedrijfsidentiteit zijn we bijzonder goed in het snel, effectief en concreet maken van jouw bedrijfsidentiteit. Je weet wel: Het bouwen van die brug van jouw boodschap naar je doelgroep. We begrijpen dat je website je identiteit moet weerspiegelen en in één lijn moet zijn met je merk.
Misschien heb je al een website laten bouwen, maar twijfel je aan de effectiviteit ervan. Geen zorgen, dit is geen ramp. In veel gevallen kunnen we met bestaande een bestaande website prima uit de voeten. Wanener nodig werken we samen met jouw website bouwer zodat iedereen in de loep blijft en we samen het allerbeste eruit kunnen halen. Door slim met content te spelen, je website de juiste flow te geven en kleine aanpassingen te adviseren en aan te laten brengen kunnen we alsnog de juiste doelgroep aanspreken en je boodschap op de gewenste manier bereiken. Ons vak is zichtbaar maken wat er al in zat. (onthullen wie je bent) zonder grote investeringen.
Laten we eens kijken naar een paar problemen die we tegenkomen bij websites en hoe we ze kunnen oplossen.
Ik ben Gertjan van Ginkel, en met Adviesbureau voor Bedrijfsidentiteit zorg ik ervoor dat alle aspecten van communicatie en identiteit naadloos samenkomen, passend bij jouw onderneming en wie jij als ondernemer bent. Ik ben zo’n typische tegendenker die niet tevreden is met een half antwoord.
Als je niet tevreden bent met je website of online uitingen, twijfel dan niet om advies te vragen. Ik sta klaar om ervoor te zorgen dat jouw website en online uitingen weer perfect aansluiten bij je bedrijf en doelen, desnoods maak ik mijzelf hier persoonlijk hard voor!