Bedrijfsidentiteit noemen we wel eens een combinatie van cultuur, communicatie en persoonlijkheid. Onze manier van werken laat zich vangen in het bekende model van Birkigt Skadler. Wanneer alles klopt en je Bedrijfsidentiteit op orde is, zal je zien dat je de mensen aantrekt die bij jou onderneming passen en dat je mensen meer eigenaarsschap gaan tonen.
Bij communicatie denken we al snel aan vormen zoals nieuwsbrieven en websites. Hoe belangrijk deze media ook zijn, gaat communicatie in de basis over de tone-of-voice. Hoe vertel jij je verhaal, met welk doel en aan wie? Past dit wel bij de ontvanger? Laat ons je hierbij helpen.
Zou jij het niet geweldig vinden dat er open lijnen zijn tussen management en uitvoering? Dat teams onderling met elkaar communiceerden en samen een cultuur van ontwikkeling en eigenaarsschap hadden? Deze wens hebben veel ondernemers. Door op de juiste manier te communiceren en goed te kijken naar de rollen van je mensen zijn hier grote stappen in te maken. Wij geloven dat je bedrijfscultuur een beslissende factor is voor het laten slagen van je interne communicatie. Daarom is dit een topic wat we altijd onder de loep nemen!
Hebben we je interesse gewekt? We helpen je graag met je vragen! Kom langs op ons kantoor, bel of stuur een mailtje. Spreken we je snel?
06 – 21 699 782
"*" geeft vereiste velden aan