×

Hard gegroeid

echtkinderachtig

echtkinderachtig is de afgelopen enorm gegroeid. Op zichzelf een prachtige realisatie, maar tegelijk brengt dit ook uitdagingen met zich mee. een team van inmiddels 35+ mensen vraagt een andere manier van organiseren en de oprichters wilden de operationele verantwoordelijkheid overdragen aan één van hun geliefde collega’s.
Met flinke groei, altijd genoeg te doen rondom personeel, het zo goed mogelijk bedienen van je klanten en een directiewissel is er vaak geen tijd om écht even naar binnen te kijken. Het gevoel “dat de jas niet meer pastte” heerste al langere tijd. Maar ja.. Hoe maak je dat tastbaar en concreet?

En misschien wel het belangrijkst. Hoe gaan we vooruit?

Met deze vragen heeft AVBI mogen helpen. één van de mooiste samenwerkingen van de afgelopen jaren durven we wel te zeggen.
Een samenwerking die alle lagen van Merkidentiteit, communicatie en cultuur heeft geraakt.

Gratis adviesgesprek

De identiteit van echtkinderachtig

“Voor echtkinderachtig zijn we de partner op het gebied van hun communicatie, cultuur en identiteit geworden. In deze review-video verteld Marie-
claire, Directeur van echtkinderachtig over haar ervaring in de samenwerking met AVBI.

Resultaat

Wat is dan het succes?

  • Een ‘nieuwe jas’ die past. De nieuwe identiteit wordt omarmd en doorleefd door de voltallige organisatie
  • Nieuw personeel vinden, maar vooral personeel behouden is dankzij het betrekken van het team en het goed vertalen van hun wensen eenvoudiger geworden
  • Een volledig nieuwe merkidentiteit, van huisstijl en logo ontwerp tot fotografie en van signing tot advisering rondom de nieuwe website
  • Teamtrainingen die hebben bijgedragen aan het gezamenlijke verhaal
  • Partners en stakeholders die de ‘volwassen’ jas herkennen en erkennen

 

Dit wil ik ook

Alles op een rijtje

Wat er allemaal is gebeurt

 

  1. 3 maanden Programma: Jullie verhaal

    In deze fase van de samenwerking hebben we in meerdere sessies samen de nieuwe identiteit van echtkinderachtig op papier gezet om deze vervolgens te toetsen bij de medewerkers en door middel van creatieve verwerkingsvormen echt eigendom te laten worden van het zowen het bestuur, de directie als de medewerkers

  2. 3 maanden: Van denken naar doen!

    In deze fase zijn we aan de gang geweest met alle ontwikkelingen rondom de nieuwe identiteit, Van het ontwikkelen van een nieuwe logo, huisstijl en alle externe producten als borden, vlaggen etcetera tot de fotografie voor op de website en begeleiding bij het ontwikkelen hiervan

  3. Borgingsprogramma

    Tot op de dag van vandaag zijn we betrokken bij echtkinderachtig. Wanneer er communicatievraagstukken zijn die ze intern niet opgepakt of opgelost krijgen worden wij ingevlogen om hen erbij te helpen.

Neem contact op

Zijn jullie er aan toe om nu écht duurzaam te groeien? Laat het ons weten, dan gaan we samen vooruit!
06 – 21 699 782

"*" geeft vereiste velden aan

Adviesgesprek